Wie kan mij helpen?
Mijn naam is Wesley Hendriks en ik werk als recruiter bij Tempo-Team. Op dit moment heb ik een vacature openstaan in Wateringen voor een Sales Intercedent. Aangezien de persoon die wij zoeken de Poolse taal moet beheersen dacht ik bij mezelf misschien kan ik hem wel op Polen-Forum.nl plaatsen!
Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik het bericht op de juiste plaats heb achtergelaten en ik hoop dat jullie het op prijs stellen dat ik hem hier post (indien dit niet het geval is zal ik hem uiteraard direct verwijderen).
Een korte omschrijving van de vacature:
Als sales intercedent werk je op het snijvlak van vraag en aanbod van personeel. Je bent veel buiten de deur om nieuwe klanten binnen te halen of bestaande relaties te onderhouden. Jij weet waar en hoe je flexwerkers kunt vinden en aan je kunt binden. Je denkt in termen van omzet, winst en rendement. Daarbij krijg je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid, je runt tenslotte je eigen toko.
Voor het volledig profiel en functie-eisen (en om te solliciteren) klik je hier: http://tinyurl.com/yh2cxf3
Heel veel succes!
Met vriendelijke groet,
Wesley Hendriks